Betal och Finansiering
Online
Kortbetalning
Living erbjuder en säker kortbetalning med VISA och MasterCard i samarbete med Svea Bank AB. Svea Bank/WebPay är certifierade enligt standarden PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Living Interiör Lund AB accepterar samtliga VISA- och Mastercard-anslutna kort utgivna i Norden. Kortköpen sker direkt hos Svea Bank och all information är krypterad enligt gällande standard och regler. Ingen kortinformation hanteras eller sparas hos Living Interiör Lund AB. Pengarna dras direkt från ert konto i samband med att ni godkänner transaktionen.
Bankbetalning via Trustly
Vi erbjuder direktbetalning via internetbank för kunder i Swedbank, Handelsbanken, Nordea och SEB. Vid betalning kopplas ni automatiskt till er internetbank där ni loggar in och godkänner transaktionen. Pengarna dras direkt från ert konto i samband med att ni godkänner transaktionen. Trustly är gratis och kräver ingen registrering.
Faktura
Vid betalning via faktura samarbetar vi med Svea Bank. För att handla mot faktura måste ni ange ert personnummer eller organisationsnummer. Förutsättning för att få handla mot faktura är att ni är registrerad i folkbokföringsregistret i Sverige och är över 18 år eller för företag att det är registrerad hos Bolagsverket. En kreditupplysning och identitetskontroll kommer att genomföras. Information om att upplysning gjorts kommer att skickas hem via post eller via SMS. Samtliga fakturor är av Living Interiör Lund AB överlåtna till Svea Bank. Fakturans betalningsvillkor är 14 dagar för privatpersoner såväl som företag. Vid försenad betalning tillkommer påminnelseavgift samt dröjsmålsränta.
Swish
Skicka din betalning via Swish. Vid betalning med Swish behöver du Swish-appen och Mobilt BankID.
Delbetalning
Vi erbjuder även möjligheten att dela uppbetalningen som sker i samarbete med Svea Bank AB. Det finns flera olika betalningsalternativ att välja mellan och ni kan när som helst under delbetalningstiden välja att slutbetala den resterande skulden i en enda betalning. Ansökan om delbetalning sker i kassan i samband med att ni anger personnummer och den delbetalningsplan som passar er. Därefter görs en kreditupplysning och identitetskontroll och ni får direkt besked om ansökan har godkänts. Information om att upplysning gjorts kommer att skickas hem via post eller via SMS. Skulle ansökan ej gå igenom kan ni välja något annat betalningsalternativ. Uppläggningsavgiften betalas på inbetalningsavin. Aviavgiften betalas sedan på respektive månadsavi.
Kontakta våra partners
För mer information gällande onlinebetalningar ber vi dig kontakta Svea Bank.