FRI FRAKT VID KÖP ÖVER 500KR BÅDE I BUTIK OCH ONLINE

Hur går det till när man handlar på living.se

Orderbekräftelse

När vi mottagit din beställning skickas det inom kort ut en orderbekräftelse till din e-post. Där finns information om din beställning. Kontrollera alltid din bekräftelse och kontakta kundtjänst snarast om något känns oklart.

Om du önskar ändra en beställning i efterhand kontaktar ni kundtjänst med din fråga så ser vi om vi kan hjälpa dig! Vid ändringar i order som redan levererats gäller särskilda villkor.

Utlämningsställe eller Hemleverans

Paketet levereras alltid till närmaste utlämningsställe. Så snart paketet har anlänt till ditt utlämningsställe så skickas en SMS avisering till dig som du tillsammans med legitimation behöver vid uthämtning. Vid skrymmande försändelse levereras varorna direkt hem till ytterdörren/tomtgränsen. Transportören kontaktar dig i god tid innan leveransen och avtalar tid. 

Leveranstid

Se leveranstiden i respektive produkts informationstext. Leveranstiden är vanligtvis 3 - 5 arbetsdagar från beställningsdagen om varan finns i lager. Leveranstiden varierar på beställningsvaror och har produkterna du vill beställa olika långa leveranstider och du vill ha varor med kort leveranstid först bör du göra två separata beställningar. Vid eventuell leveransförsening meddelas du via e-post eller telefon om detta så snart vi blir varse förseningen. Vi reserverar oss för slutförsäljning och eventuella prisfel.

Dröjsmål i leverans

Även om vi gör vårt yttersta för att leverera det som har blivit beställt i utlovad tid kan det bli fel. Om leveransen dröjer från vad som har utlovats ber vi dig kontakta oss omgående så att vi kan undersöka varför leveransen dröjer. Om du vill annullera en försenad vara, vänligen kontakta kundtjänst. Living Furniture tar inte ansvar för någon som helst skada som kommit till följd av att en aviserad leveranstid överskridits. 

Standardvy | Byt till Mobil vy
Stäng